Cum cumpar

CUM CUMPAR DIN MAGAZINUL ONLINE sodent.ro

 

Dorim sa va raspundem cat mai prompt si eficient atunci cand cautati un produs pe site-ul magazinului nostru. Portofoliul magazinului on-line este in continua dinamica prin adaugarea de produse noi.

Cateva sfaturi pentru a castiga timp, pentru a plasa cat mai corect o comanda si pentru a evita confuziile.

Pentru a plasa o comanda pe site sau telefonic, trebuie sa aveti o adresa valida de e-mail care va fi asociata contului dumneavoastra de pe sodent.ro si prin intermediul careia vom derula ulterior comunicarea dintre noi.

 

Pasul 1 – alegerea produselor

 

1.1  Navigarea prin portofoliul online, este simpla si se poate face prin parcurgerea categoriilor principale de produse, si alegerea subcategoriei din fiecare categorie principala listate in partea de sus a paginii site-ului.

1.2  Puteti deasemenea sa cautati produsul in motorul de cautare, introducand partial sau complet denumirea produsului cautat. Puteti introduce un termen general (de exemplu: compozite, ionomere, bavete, aplicatoare) astfel vor fi afisate toate produsele respective indiferent de marca sau producator.

1.3  Odata identificat produsul, il puteti adauga in cos,daca produsul solicitat are variante de produs, referitoare la culoare, marime etc, va trebui sa intrati pe pagina produsului si sa selectati o varianta disponibila, pentru care tot aici puteti selecta si cantitatea dorita.

1.4  Puteti adauga sau scoate din produse favorite articolul dorit.

 

Daca in loc de un cos de cumparaturi este afisat un telefon, inseamna ca produsul nu il gasit in stoc dar puteti face o comanda telefonica sau whatsapp, pentru o livrare in cel mai scurt timp daca produsul se gaseste in stocul furnizorului.

 

Daca produsul nu este disponibil, va fi afisat textul “comanda telefonic”, suntem aici gata sa va raspundem telefonic sau whatsapp pentru o rapiditate maxima de procesare a solicitarii si oferirii unui raspuns referitor la disponibilitatea in stoc furnizor si termen de livrare cat mai scurt.

Pasul 2 – cosul de cumparaturi

 

 

2.1 Direct din pagina principala pentru produse fara variante si din pagina produsului unde stiti ca puteti alege o anumita culoare sau marime a produsului respectiv apasand butonul “adauga in cos”. Acest lucru nu obliga la cumpararea produsului deoarece puteti sterge produsul sau micsora cantitatea si din sectiunea “cosul meu” din partea de sus a paginii.

In pagina de produs se gaseste si descrierea succinta a produsului.

2.2 Apasand butonul “adauga in cos” se va deschide un pop-up pentru 5 secunde de unde puteti naviga care cosul de cumparaturi sau puteti continua cumparaturile apasand butonul. Acest pop-up va disparea dupa 5 secunde, pagina va ramane unde ati fost ultima data in site.

Pasul 3 – autentificare/inregistrare

 

3.1  Pentru a va autentifica sau crea un cont nou, trebuie sa apasati butonul “Login” din partea de sus a ecranului si sa urmati pasii de mai jos.

3.2  Daca aveti deja un cont creat, va puteti autentifica cu datele inregistrate deja anterior, introducand adresa de e-mail folosita la inregistrare si parola.

Nota: daca ati uitat parola o puteti recupera, daca nu mai cunoasteti nici una din datele de autentificare, va rugam sa ne sunati, in urma unei verificari prealabile, veti putea recupera informatia despre adresa de e-mail folosita la inregistrare.

3.3  Daca nu aveti un cont creat, va puteti crea unul nou apasand butonul “Nu am un cont” si sa urmati pasii de mai jos.

 

  • Puteti cerea un cont daca sunteti persoana juridica- medic stomatolog sau tehnician dentar, conform punctului 1.1 din sectiunea “Termeni si Conditii”.
  • Contul va fi creat in urma completarii datelor solicitate din formular, datele marcate cu * fiind minime necesare obligatorii. Avem nevoie de aceste date conform punctului 1.5, 1.6 si 1.7 din sectiunea “Termeni si Conditii".
  • Validarea contului se face dupa ce ati citit si sunteti de acord cu sectiunea ”Termeni si Conditii” prin apasarea butonului “Creati cont”.

 

Odata creat contul, in pagina contului puteti stoca si modifica oricand informatiile de contact, adresele de facturare si de livrare pentru plasarea comenzilor. Tot aici aveti informatiile actualizate despre istoricul comenzilor, statusul lor pentru cele in curs de derulare, sa vizualizati comenzile anterioare facute in mod detaliat.

Pasul 4 – optiuni de facturare si livrare

 

4.1  Facturarea produselor se face conform datelor din certificatul de inmatriculare, adresa sediului sau a punctului de lucru inregistrate la Camera de Comert din judetul dumneavoastra. In momentul introduceri datelor referitoare la codul dumneavoastra fiscal (C.U.I. sau C.I.F.) sistemul de facturare pe care il avem, va solicita o validare automata de pe serverele A.N.A.F. pentru a prelua datele dumneavoastra de facturare. Va rugam introduceti corect aceste date in contul de client.

 

Datele de facturare se introduc in campurile dedicate acestiu scop cum este exemplificat in poza de mai sus.

 

Datele de livrare pot sa fie diferite fata de datele de facturare. In cazul in care doriti ca materialele pe care le trimitem prin curierat sa ajunga la o alta adresa decat cea de facturare, va rugam sa acordati atentie acestui aspect si sa completati datele de livrare unde vor fi aduse coletele.

Ori de cate ori doriti sa modificati aceste date, o puteti face din contul dumneavoastra.

Pasul 5 – optiuni de plata

 

Selectati optiunea potrivita pentru modalitatea de plata pe care o agreati.

 

Optiunile de plata, online, transfer bancar, numerar la curier, plata la termen, le puteti vizualiza pe larg in sectiunea “Modalitati de plata”

 

5.1  Pentru optiunea de plata prin card bancar, veti fi directionat catre pagina procesatorului de plati PayU. Dupa autentificarea cardului si verificarea tranzactiei, veti primi un mesaj de confirmare a platii.

 

Pentru plata prin card bancar nu se percepe nici un comision.

 

5.2  Pentru plata prin transfer bancar, trebuie sa consultati contractul pe care il aveti cu banca la care aveti cont, puteti avea un comision minim perceput de banca dumneavoastra sau puteti sa aveti comision zero chiar daca plata este facuta de la o banca diferita de cele la care noi avem deschis cont in RON. Indiferent de situatie daca faceti un transfer si aveti cont la aceeasi banca ca si noi respectiv ING Bank sau Raiffeisen Bank si plata este in contul aceleiasi banci, nu veti avea comision.

 

5.3  Pentru plata in numerar la curier, va trebui sa achitati curierului contravaloarea produselor comandate, pentru confirmare veti semna pe AWB in format pe hartie sau pe dispozitivul electronic al curierului. Curierul va emite o chitanta corespunzatoare cu valoarea achitata. Datele pentru chitanta trebuie sa fie datele firmei pentru care ati facut comanda, codul fiscal (C.U.I. sau C.I.F.) va fi necesar la emiterea chitantei. Va rugam verificati valoarea inscrisa pe chitanta sa corespunda cu valoarea achitata curierului.

 

5.4  Pentru plata directa la agentul nostru de vanzari, veti primi chitanta corespunzatoare platii. Va rugam verificati valoarea inscrisa pe chitanta sa corespunda cu valoarea achitata curierului.

Pasul 6 – finalizarea comenzii

 

6.1  Inainte de a inregistra comanda, va rugam sa verificati urmatoarele:

  • Sumarul comenzii cu produsele puse in cos si cantitatea dorita
  • Datele de facturare si daca doriti livrarea la o alta adresa, reverificati adresa de livrare
  • Metoda de plata aleasa de dumneavoastra, conform optiunilor de plada de la “Pasul 5”
  • Sectiunea “Termeni si conditii” si in urma citirii acesteia sa bifati butonul de confirmarea citirii
  • Daca ati acordat atentie acestor puncte, puteti finaliza comanda apasand butonul aferent finalizarii comenzii

 

Precizam ca plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza cumparatorului rezervarea si/sau livrarea produsului/produselor comandate.

Comanda dumneavoastra va fi analizata si dupa verificarea tuturor datelor necesare incheierii tranzactiei comerciale, vom trimite un e-mail care va contine fie acceptarea comenzii fie alte informatii necesare pentru finalizarea comenzii.

 

Momentul acceptarii comenzii dumneavoastra constituie incheierea contractului la distanta (vedeti si sectiunea “Termeni si conditii”) si demararea livrarii conform conditiilor de livrare si plata alese.

 

Comanda poate fi anulata din contul dumneavoastra in termen de maxim 1 ora de la plasarea comenzii si daca aceasta nu are deja status Finalizat. Daca va razganditi ulterior si comanda a plecat de la noi avand status Finalizat, puteti face returul produsului, produselor (coletului) conform instructiunilor din sectiunea “Politica de retur”

 

6.2  Daca doriti sa primiti informatii despre promotii si noutati va puteti abona la Newsletter. O data ce sunteti abonat, daca nu mai doriti sa primiti informatii, puteti anula aceasta comanda oricand doriti, prin selectarea optiuni de “Dezabonare” din cadrul oricarui e-mail primit de la acest gen de abonare.

 

Rezumatul informatiilor din site le gasiti mai jos in sectiunile  “Informatii”, “Magazin online”, Suport clienti”  Va multumim pentru ca ne-ati ales! Impreuna cu fiecare dintre dumneavoastra ne dorim sa avem un parteneriat onest si corect in care sa fiti multumit de suportul nostru si serviciile oferite!

 

Pentru orice ajutor referitor la folosirea site-lui sodent.ro, va rugam sa ne contactati la tel 0723-334202 sau in sectiunea “Contact” sau prin e-mail la adresa office@sodent.ro

 

HomeDental
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER
INFORMAȚII CLIENȚI
0731665332
SUPORT & COMENZI ONLINE
office@sodent.ro
Facebook Instagram