Termeni si conditii

Iti recomandam sa citesti acest document cu atentie!


Cuprins

1.Date generale

2.Crearea unui cont pe site

3.Cum comand – plasarea unei comenzi

4.Procesarea si confirmarea comenzilor

5 Livrarea produselor

6 Facturarea comenzilor

7.Preturile si informatiile despre produse

8.Plata produselor, serviciilor furnizate

9.Modalitatile de plata (cum platesc)

10.Scadenta facturii se considera a incepe de la:

11.Limita de creditare

12.Garantia produselor

13.Returnarea produselor

14.Acord pentru a primi mesaje comerciale electronice in conformitate cu Legea nr.365/2002 privind comertul electronic

15.Drepturile de proprietate intelectuala

16.Forta majora si litigiile

17.Fraudari

18.Confidentialitate

19.Durata contractului

20.Alte clauze


1.Date generale

 

Magazinul online sodent.ro este administrat de compania HOME DENTAL S.R.L. denumita in continuare „Vanzator”, inregistrata la Registrul Comertului E.U.I.D./Nr. ROONRC. J35/1270/2000, avand CUI 13625273, atribut fiscal RO, CIF RO16325273, capital social 200 lei, cu sediul social in str. Mihail Kogalniceanu Nr.12, Timisoara, Romania, telefon, WhatsApp 0723-334202, cont bancar: RO20INGB0000999909953527 deschis la ING Bank si RO85RZBR0000060009085435 deschis la Raiffeisen Bank. E-mail: office@sodent.ro .

 

1.1 Prin utilizarea site-ului sodent.ro, vizitatorul sau dupa caz, cumparatorul persoana juridica – medic stomatolog sau tehnician dentar (denumit in continuare „Cumparator”) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare „Contract”).

 

1.2 Avand in vedere specificul bunurilor comercializate, site-ul sodent.ro este destinat vanzarii de bunuri catre cumparatori persoane juridice. Vizitatorii persoane fizice nu pot plasa comenzi pe site-ul sodent.ro, dar va stam la dispozitie cu recomandari de site-uri concurente cu noi, care ofera produse si persoanelor fizice.

 

1.3 Contractul poate fi modificat unilateral de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, sau alte decizii interne ale vanzatorului, pana la data de intrare in vigoare a eventualelor modificari, insa fara obligatia de a anunta in mod special si obligatoriu acest lucru in prealabil datei de intrare in vigoare. Prin bifarea casutei de acceptare termini si conditii la momentul finalizari comenzi, consideram ca ati parcurs si citit acesti termini si conditii.

 

1.4 Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul sodent.ro si, odata incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti. In cazul unor modificari legislative, nu este necesar acordul intre parti, modificarile legislative avand caracter obligatoriu si se insusesc de catre ambele parti si se accepta.

 

1.5 Prin crearea unui cont sau / si plasarea unei comenzi, Cumparatorul isi exprima acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata, intelegand faptul ca urmare a relatiei contractuale dintre parti (raporturi intre profesionisti), Vanzatorul poate utiliza astfel adresa de e-mail furnizata ca informatie privind cumparatorul.

 

1.6 In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online sodent.ro, Cumparatorul, in calitatea sa de profesionist isi exprima acordul cu privire la inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata in campul special destinat generarii contului si cu privire la metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului si/sau telefonic cu privire la comanda plasata si la viitoarele campanii, reduceri, oferte si evenimente organizate de Vanzator.

 

1.7 In momentul crearii unui cont in cadrul magazinului online sodent.ro, Cumparatorul isi exprima acordul cu privire la metodele de comunicare specifice, respectiv e-mail/telefon/WhatsApp cu privire la viitoarele comenzi pe care le va plasa prin intermediul contului si la viitoarele campanii, reduceri, oferte si evenimente organizate de Vanzator.

 

1.8 Termeni si conditiile din prezentul contract intra in vigoare conform deciziei interne Nr.2 incepand cu data de 10 ianuarie 2022, contractele anterioare, termeni si conditiile anterioare acestei date, isi pierd valabilitatea.

 

 

2.Crearea unui cont pe site

 

Va rugam sa folositi o parola puternica si pe care NU o mai folositi pe alte site-uri: retele sociale sau conturi de e-mail sau alti furnizori etc.

 

2.1 Crearea contului se face in sectiunea “Login”, “Nu am un cont” prin introducerea datelor din formular. Campurile bifate cu * sunt obligatorii si necesare pentru a putea procesa si trimite comanda dumneavoastra. Va rugam parcurgeti cu atentie si verificati cu atentie datele completate inainte de finalizarea contului.

 

2.2 Inregistrarea contului se face dupa ce parcurgergeti “Termeni si conditii” si bifarea casutei “Creati cont

 

2.3 Dupa creerea contului daca ati uitat parola, aceasta poate fi recuperata din sectiunea “Recupereaza parola” prin introducerea adresei de e-mail folosita la creerea contului si apasand butonul “Recupereaza”, veti primi un e-mail de unde puteti schimba parola, e-mailul primit in gasiti in inbox sau spam, va rugam verificati in ambele locuri. Daca intampinati dificultati nu ezitati sa ne contactati pentru a remedia pe loc problema dumneavoastra in intervalul orar 09.00-17.00.

 

2.4 Conform sectiunii “Politica de prelucrare a datelor“ aveti dreptul de a va sterge contul conform conditiilor stipulate in sectiune la punctul 6.6. Va rugam cititi informatiile din sectiunea “Politica de prelucrare a datelor” si “Politica de utilizare Cookie” pentru a afla ce se intampla cu datele introduse pe www.sodent.ro la punctul 3 integral.

 

 

3.Cum comand – plasarea unei comenzi

 

3.1 Comanda poate fi facuta direct pe site dupa crearea contului, sau poate fi transmisa telefonic, WhatsApp, e-mail. Pentru comanda facuta direct pe site, selectati produsul dorit din site, apasand pe butonul adauga in cos simbolizat si cu iconita unui cos de cumparaturi, procedand la fel pentru oricare alt produs din site.

 

3.2 Pentru a selecta cantitatea dorita dintr-un anumit produs, o puteti face din pagina de produs, apasand butonul + sau – care incadreaza cantitatea produsului respectiv. Pentru a modifica cantitatea dorita dintr-un anumit produs o puteti face modificand in pagina listei de cumparaturi (cosul meu) apasand butonul + sau – care incadreaza cantitatea produsului respectiv. Implicit pentru produsele din stoc cantitatea este setata pe 1 bucata (1 unitate de produs conform denumiri produsului), pentru produsele care nu se gasesc in stoc in locul butonului “Adauga in cos” veti vedea afisat butonul “Comanda telefonic”, in aceasta situatie va stam la dispozitie cu informatii in urma unei solicitari prin mijloace de comunicare telefon, WhatsApp, sms, din partea Cumparatorului.

 

3.3 Dupa ce apasati butonul “adauga in cos” se va afisa un pop-up de confirmare pentru 3 secunde cu textul: “Produsul a fost adaugat in cos” de unde puteti alege sa intrati la “cosul meu” sau puteti “continua cumparaturile”.

 

3.4 Este bine de stiut ca introducerea de produse in cos sau in favorite, nu implica obligatia de a face o comanda!

 

3.5 Daca pana la finalizarea comenzi dumneavoastra, in cazul unei durate mai mari de timp pentru a finaliza comanda, de pilda lasati produsele in cosul de cumparaturi de pe o zi pe alta sau mai mult, trebuie sa luati in considerare si posibilitatea ca unul sau unele din produsele pe care le aveti puse in cos sa fi fost  comandate cu comanda finalizata de alt comparator in perioada respectiva, ceea ce face ca la stocuri limita, sa nu mai puteti comanda produsul sau produsele respective, insa in acest caz, comanda va putea fi preluata telefonic sau WhatsApp conform paragrafului 3.6

 

3.6 Daca in loc de butonul “Adauga in cos” va fi afisat butonul “Comanda telefonic”, inseamna ca produsul nu se gaseste in stoc imediat, dar apasand pe butonul “Comanda telefonic” veti fi directionat catre efectuarea unui apel pentru a prelua comanda telefonic pentru acel produs sau produsele dorite in vederea obtineri informatiei referitoare la termenul de livrare (termen de livrare ce poate fi de 2-3 zile pentru produsele ce sunt in stocul depozitelor furnizoare pentru sodent.ro), reconfirmarea pretului la care poate fi adus produsul, pret ce va fi ofertat prin verificarea pretului in depozitele furnizorilor. Solicitarea o puteti face atat telefonic cat si prin WhatsApp, pentru a avea un raspuns cat mai rapid pentru solicitarea dumneavoastra.

 

3.7 Daca doriti sa stergeti un produs sau mai multe din cosul de cumparaturi, trebuie sa bifati butonul  pentru stergerea produsului din cos. Pentru stergerea unui produs din favorite, va trebui sa apasati pe butonul cu inima verde. Daca este colorata in intregime, produsul se gaseste in produsele favorite, daca este doar conturul, produsul nu este in favorite.

 

3.8 Pentru a putea finaliza o comanda trebuie sa va inregistrati în prealabil si “logat in cont”. Inainte de a finaliza comanda, trebuie acceptati Termenii si conditiile.

 

3.9 Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui email automat (in inbox sau spam) care atesta doar plasarea comenzii. Constituie acceptari ferme ale comenzii si, implicit, semnifica incheierea contractului intre profesionisti, orice discutii telefonice, comunicari prin email sau orice alte metode de comunicare la distanta cu reprezentantii Vanzatorului care confirma livrarea produselor. In cazul in care profesionistul medic stomatolog sau tehnician dentar nu este contactat de catre un reprezentant sodent.ro, prin mijloacele descrise mai sus, contractul nu se va considera incheiat, fara nicio obligatie din partea Vanzatorului, Cumparatorul intelegand faptul ca simpla confirmare automata a comenzii imediat dupa plasare nu genereaza obligatii contractuale in sarcina sodent.ro

 

 

4.Procesarea si confirmarea comenzilor

 

4.1 Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice Cumparatorului rezultatul verificarii numai in cazul unor neclaritati sau erori cantitative. Transmiterea prin e-mail, telefonic sau whatsapp de catre Vanzator a notificarii de livrare/a confirmarii livrarii catre Cumparator, fara a necesita vreo confirmare de primire a notificarii cu statusul “Comanda finalizata” din partea Cumparatorului, constituie momentul incheierii Contractului la distanta.

 

4.2 Pentru produsele cu status “Comanda telefonic” este obligatorie verificarea disponibilitatii in stocul depozitelor furnizoare cu un reprezentant sodent.ro, Cumparatorul fiind invitat sa contacteze reprezentantul sodent.ro, fie apasand butonul “Comanda telefonic” din pagina produsului respectiv, fie din dreptul barei de cautare produse, fie utilizand informatiile disponibile in sectiunea „Contact” in cazul in care este interesat sa achizitioneze un astfel de produs.

 

4.3 Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind livrarea si plata produselor. Punctul 5 si 8 din prezentul contract.

 

4.4 Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de de notificare a livrarii cu status “Comanda finalizata” contactand Vanzatorul prin e-mail: office@sodent.ro, sau utilizand informatiile din sectunea „Contact” prin transmiterea unui email . In cazul in care produsul / produsele au fost deja expediate cumparatorului, acesta poate refuza primirea coletului sau returna produsul / produsele respectand procedura descrisa in cadrul sectiunii “Politica de retur” de la punctul 13 din prezentul contract.

 

4.5 Pentru motive exceptionale justificate si bine intemeiate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda, dar numai cu o cantitate inferioara celei comandate de catre Cumparator! Daca Vanzatorul va modifica cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda data de Cumparator, va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata in 48 de ore in acelasi cont bancar din care Cumparatorul a facut plata si se va rezuma strict la plata aferenta acelor produse/servicii care au fost achitate, in cazul in care Cumparatorul a efectuat o plata in avans pentru respectivele bunuri sau servicii.

 

 

5.Livrarea produselor

 

5.1 Mod de livrare a comenzilor a caror destinatie este in afara Municipiului Timisoara:

 

Comenzile plasate pana la ora 15:30 de luni pana vineri vor pleca de la noi in aceeasi zi in care a fost plasata comanda. Comenzile plasate dupa ora 15:30 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare. Firmele de curierat, din momentul preluarii coletelor garanteaza livrarea in 24-48 de ore.

Comenzile plasate vineri dupa ora 15:30 sau in weekend vor fi predate curierului luni sau in prima zi lucratoare, astfel ele vor ajunge la dumneavoastra in cursul zilei de marti.

 

5.2 Mod de livrare a comenzilor a caror destinatie este in Municipiului Timisoara:

 

In Timisoara livrarile se fac pe baza de comanda direct prin intermediul site-lui sau telefonic sau WhatsApp, prin agent al Vanzatorului.

 

Comenzile plasate pana la ora 10:00 de luni pana joi, vor fi livrate in aceeasi zi.

Comenzile plasate dupa ora 10:00 de luni pana joi, vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.

Comenzile plasate vineri sau in weekend, vor fi livrate luni sau in prima zi lucratoare.

 

5.3 Comuna Dumbravita va avea acelasi mod de livrare ca si pentru Municipiul Timisoara

 

5.4 Sambata, Duminica si in zilele de sarbatori legale care apar in cursul saptamani, nu se vor face livrari, dar comenzile intrate prin intermediul site-lui sau whatsapp vor fi procesate si expediate in prima zi lucratoare care urmeaza in functie de ordinea intrari comenzilor sub rezerva volumului de comenzi la acel moment. Totodata la sfarsit de an si inceput de an datorita unor lucrari administrative sau in cazuri exceptionale pe parcursul anului, programul cu publicul poate suferi modificari. Acestea vor fi anuntate in prealabil in pagina principala a site-lui.

 

5.5 In anumite situatii, exemplu: mentenanta site-lui, modificari majore a modului de lucru, inventare, situatii medicale imprevizibile, etc., livrarea produselor poate fi amanata, aceste situatii vor fi anuntate prin banner-ul principal al site-lui, in general in avas datei de restrictionare a livrarilor, informatia va contine data si ora de inceput si de sfarsit a restrictiei. Site-ul sodent.ro va ramane deschis publicului si va fi functional in aceste perioade, restrictiile se refera strict la livrarea de produse si/sau servicii.

 

5.6 In masura in care produsele comandate de dumneavoastra nu se afla pe stoc, veti fi contactat telefonic sau WhatsApp pentru a primi informatii referitoare la disponibilitatea acestora. Oricand ne puteti instiinta despre metoda pe care o agreati si doriti sa primiti aceste informatii/comunicari.

 

5.7 Livrarile se pot efectua doar persoanelor juridice cu sediul in Romania. Nu putem livra persoanelor fizice sau in afara tarii persoanelor juridice sau fizice pentru moment.

 

5.8 Toate conditiile de livrare care se vor enumera mai jos sunt valabile in conditiile livrarii prin Fan Courier in tara sau agent al sodent.ro in Timisoara si Dumbravita

 

5.9 Livrarea produselor in Municipiul Timisoara se face in termen de 24 de ore (vezi punctul 5.2 si 5.3 din acest capitol). Minimul de comanda pentru livrarea gratuita in Timisoara este de 250 lei TVA inclus si in limita a 30 kg.

 

5.10 In tara livrarea se face prin curierat rapid (Fan Courier) in termen de 24 sau 48 ore lucratoare (vezi punctul 5.1 din acest capitol).

 

5.11 Transportul pentru livrarile in afara Municipiului Timisoara si Dumbravita este gratuit pentru coletele care depasesc valoarea de 400 lei TVA inclus.  Transportul este oferit gratuit in limita a 3 kg. Acolo unde valoarea coletului depasteste suma de 400 lei TVA inclus insa greutatea acestuia este mai mare de 3 kg, Cumpatatorul va suporta contravaloarea transportului echivalentul a 2 lei TVA inclus pentru fiecare kilogram in plus.

 

5.12 Valoarea de 400 lei se considera a fi cu TVA inclus.

 

5.13 Reclamatiile referitoare la conditia si starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, gaurite, deteriorare sau scurse) se fac la livrare, pe loc, curierului care livreaza coletele si imediat ulterior Vanzatorului. Raspunderea pentru transportul coletelor revine exclusiv firmei de curierat care livreaza produsele, de accea noi nu vom putea despagubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de catre Cumparator, fara obiectii la livrare curierului si Vanzatorului!

 

5.14 Pentru a urmari statusul livrarii dumneavoastra veti primi un e-mail cu acest status si numarul de AWB. In cazul in care nu ati primit acest status cu numar de AWB aferent coletului dumneavoastra il puteti solicita departamentului livrari telefonic sau whatsapp. Statusul coletului poate fi urmarit dupa ce introduceti numarul de AWB pe site-ul firmei de curierat prin care s-a expediat coletul, Fan courier self AWB apasa aici!

 

5.15 Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem, respectand termenele de predare firmei de curierat, stabilite in momentul acceptarii comenzii conform celor din prezentul Contract, prin curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei si specificata la momentul creeri contului sau comenzi cat si conform specificatiilor furnizate de Cumparator prin celelalte mijloace de comunicare oferite: e-mail, telefon, WhatsApp.

 

5.16 Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective, disponibila pe site-ul www.sodent.ro la momentul realizari promotiei. Promotii se vor face si fara obligatia de a face parte dintr-un anumit regulament provizoriu, in acest caz livrarea produselor va respecta cele scrise in prezentul contract chiar daca sunt intr-o promotie limitata in timp. Vezi promotii aici.

 

5.17 Vanzatorul va aplica tariful de curierat comunicat inainte de fiecare livrare ( direct in site si va putea fi vizualizat in cosul de cumparaturi in zona de total cos cumparaturi ) sau telefonic/whatsapp/e-mail daca comanda a fost transmisa catre noi pe aceasta cale, a se vedea si sectiunea Tarife de la punctul 5.9, 5.11, 5.12  din acest contract, iar in cazul produselor aflate la promotie unde este cazul, in conformitate cu regulamentul promotiilor active pe site in momentul plasarii comenzii. Vezi promotii aici.

 

5.18 Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si va tine cont de aspectele de reciclare si norme proprii de protectie a mediului referitoare la ambalajele folosite etc. Normele proprii le puteti vizualiza aici. Va transmite urmatoarele documente insotitoare: factura fiscala, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator. Pentru dezinfectante, avizele, instructiuni de utilizare, fisa cu date de securitate, declaratie de conformitate, fisa tehnica, compatibilitatea cu materialele dupa caz se vor putea descarca direct de pe site-ul sodent.ro, vezi subcategoria “Solutii sterilizare si dezinfectie”. La cerere aceste informatii le puteti solicita si prin e-mail: office@sodent.ro sau telefonic, WhatsApp.

 

5.19 Cumparatorul trebuie sa notifice prin email la office@sodent.ro sau telefonic la 0723334202, absenta oricaruia dintre documentele de mai sus in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se comunicate.

 

5.20 In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord sau transmis o data cu efectuarea comenzi in sectiunea Observatii din cosul de cumparaturi, inaintea finalizari comenzi, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile de livrare ale unei noi livrari. Orarul de livrare trebuie sa fie de forma unui interval orar in care cumparatorul poate fi gasit la adresa, o ora fixa nu este recomandabila deoarece nu cunoastem programul de livrare fix la anumite ore din zi al serviciilor de curierat.

 

5.21 Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului cel mai tarziu la data stabilita pentru livrare, termenul estimat pentru finalizarea livrarii. Un nou termen de livrare va fi negociat cu Cumparatorul care poate accepta sau refuza, in cazul unui refuz, comanda va fi anulata si eventualele sume achitate in avans de Cumparator, i se vor restitui pana in limita valoari achitate ca avans pentru produsele si/sau serviciile achitate.

 

5.22 Daca informatiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Va rugam sa acordati atentie cand trimiteti o comanda prin intermediul site-lui, la adresa de facturare si adresa de livrare unde ajunge efectiv curierul, pentru a putea ajunge la timp produsele si/sau serviciile comandate. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare, totodata Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda dupa a doua incercare de livrare din partea curierului care in prealabil va contacta Cumparatorul pentru a stabili o noua livrare.

 

5.23 Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata la momentul transmiteri comenzi catre Cumparator, (presupunand semnarea de primire a documentului de transport AWB furnizat de catre curier sau semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator) si efectuarii integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori aferente.

 

5.24 In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Cumparatorului sa refuze primirea, receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat, nu mai tarziu de 24 de ore de la refuzul primiri, receptiei prin email la office@sodent.ro Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect este nula si nu poate fi luata in considerare.

 

 

6.Facturarea comenzilor

 

6.1 Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

 

6.2 Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Factura fiscala va fi emisa in temeiul specificatiilor din cuprinsul mesajului de confirmare a incheierii Contractului (status: comanda finalizata).

 

6.3 Factura circula fara semnatura si stampila vanzatorului conform codului fiscal in vigoare. Cumparatorul considera factura acceptata si insusita odata cu primirea marfurilor si semnarea documentului de livrare (respectiv AWB-ul curierului) fara a mai fi necesara semnarea si stampilarea facturii in cazul trimiterii marfurilor prin serviciile de curierat.

 

 

7.Preturile si informatiile despre produse

 

7.1 Preturile prezentate in cadrul magazinului online sodent.ro includ TVA 19% respectiv 9%. Preturile nu includ cheltuielile de livrare, in cazul unor comenzi sub o anumita valoare, exceptie fac diversele campanii si promotii in care indiferent de valoarea cosului de cumparaturi, cheltuielile de livrare sunt suportate de sodent.ro. Acele campanii cu promotii vor fi anuntate la momentul aplicari campaniei.

 

7.2 Pentru o parte din produse, preturile afisate au la baza pretul preluat prin feed-uri automate din listele furnizorilor cat si legaturilor externe API la bazele de date ale furnizorilor. Constant verificam aceste preturi pentru acuratetea informatiei, cu toate acestea este posibil in cazuri rare ca pretul preluat sa fie gresit sau modificat fara ca noi Vanzatorul sa fim anuntati de catre furnizor, pentru aceasta daca pretul corect al furnizorului este mai mare cu 10% decat pretul afisat la noi pe site, vom anunta cumparatorul pentru acest lucru, comanda putand fi anulata de catre cumparator inainte de livrare chiar, sau acceptarea corectiei de pret corespunzatoare cu pretul afisat de producator/importator. In general pot exista aceste cazuri pentru produsele ce nu se regasesc in stoc dar pot fi oferite din partea furnizorilor prin noi Vanzatorul lor catre dumneavoastra Cumparator. Acele produse nu le puteti pune in cos si au specificatia "Comanda telefonic", in mod special pentru a verifica disponibilitatea si pretul produsului la furnizor, inaintea efectuarii comenzii! Cumparatorul poate accepta sau poate respinge oferta in aceste cazuri neavand nici o responsabilitate, decat numai dupa momentul facturarii, astfel considerandu-se ca o livrare normala de pe site, urmand procedura si obligatiile stipulate in acest contract.

 

7.3 Continutul site-ului (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile), este alcatuit in general in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei. Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru integralitatea descrierilor produselor prezentate pe site. Puteti solicita informatii mai detaliate inclusiv fisier PDF cu instructiunile produsului facute pe loc pentru o informare cu acuratete maxima, decizia de a cumpara un anumit produs sa fie bine fundamentata incat rezultatul dumneavoastra folosind-ul sa fie maxim!

 

7.4 Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila a vizitatorilor/cumparatorilor.

 

7.5 Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online sodent.ro cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate, respectiv produsul livrat poate avea o culoare, design eticheta, forma ambalare diferita fata de cea prezentata pe site, aceste cazuri sunt rare. Aceste situatii apar atunci cand producatorul schimba modul de ambalare al acelui produs, din cutie in folie sau designul ambalajului, astfel neconcordanta intre imaginea din site si cea a produsului poate persista o perioada foarte scurta pana cand actualizam pozele noi de produs sau alte date necesare in text.

 

7.6 Home Dental S.R.L.  nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de afisare aparute pe site www.sodent.ro, pentru elementele de grafica afisate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate, precum nici pentru buna functionare a surselor externe de continut catre care se face trimitere in materialele prezentate pe site, nefiind in niciun fel implicata in gestionarea acestora. Imaginile si preturile sunt cu titlu informativ si nu creaza obligatii contractuale! Cu toate acestea suntem interesati permanent pentru o acuratete maxima si orice indrumare din partea dumneavoastra va fi bine primita! La e-mail: office@sodent.ro 

 

 

8.Plata produselor, serviciilor furnizate

 

8.1 Plata produselor achizitionate se poate face: in numerar conform normelor si limitarilor legale in vigoare; direct cu cardul on-line; transfer bancar. Vezi sectiunea cum platesc de la punctul 9.

 

8.2 Conform legislatiei in vigoare toate platile se vor efectua in RON. Nu se pot achizitiona cu numerar sau in sistem ramburs, intr-o zi, produse care sa depaseasca suma de 5.000 RON. Pentru comenzile la care plata se va face prin banca nu exista limita maxima de comanda. Cumparatorilor care au restante de plata catre Home Dental S.R.L. administratorul site-lui sodent.ro mai vechi de 30 de zile calendaristice nu li se pot onora viitoare comenzi decat in conditiile achitarii soldurilor restante.

 

8.3 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita plata integrala in avans Cumparatorului in cazul produselor achizitionate din magazinul on-line sodent.ro pentru produse aduse pe baza de comanda si care nu fac parte din portofoliul Vanzatorului sau a unor produse din gama aparatura. Exceptie fac acele livrari de produse pentru care plata lor se face in rate conform contractului separat agreat cu banca.

 

 

9.Modalitatile de plata (cum platesc)

 

Pentru achitarea unei comenzi confirmate, aveti mai multe posibilitati.

Alegeti varianta care este cea mai convenabila:

 

9.1 Online cu card bancar:

 

Pentru plata prin card bancar nu se percepe nici un comision.

 

Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard si VISA (MasterCard / Maestro și VISA / VISA Electron).

 

Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati PayU.

 

Sodent furnizeaza serviciul in domeniul inregistrarii și stocarii datelor cardului de plata a utilizatorului prin intermediul entitatii autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card, PayU SA, o societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Polonia, inregistrata în Registrul Intreprinderilor tinut de Tribunalul Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, sub numarul de înregistrare 0000274399, avand sediul social situat in 186 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.

 

Datele cu caracter personal continute in baza de date de tokenizare vor fi prelucrate in conformitate cu dispozitiile legislatiei aplicabile, in special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, care abroga Directiva 95/46 / CE (denumit în continuare „GDPR”). Sodent, în calitate de operator al datelor personale conținute in baza de date de tokenizare, incredinteaza PayU prelucrarea datelor mentionate mai sus, in scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare.

 

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 

"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

In cazul platilor online folosind cardurile bancare, securitatea si validitatea autentificarii cardurilor va fi confirmata de procesatorul de plati electronice. Tranzactia efectuandu-se exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului on-line, in conditii de maxima securitate oferite de platforma PayU.

 

Nici o informatie legata de cardul Cumparatorului nu va fi stocata pe serverele Vanzatorului sau tertilor pe partea de gazduire a site-lui.

 

Cumparatorul care plateste on-line trebuie sa furnizeze procesatorului de plati on-line: numele detinatorului card-ului, numarul de card inscris pe card (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii), luna expirarii si anul expirarii card-ului, codul de securitate denumit CSV format din 3 cifre, pentru validarea platii. Alte date nu vor fi solicitate si nu trebuie sa oferiti alte date. Sunt acceptate la plata cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) si VISA (inclusiv VISA Electron).

 

Pentru platile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumparatorului.

 

9.2 Plata prin transfer bancar:

 

Daca ati ales sa faceti un transfer bancar, puteti alege pentru plata in oricare din conturile noastre deschise la ING Bank sau la Raiffeisen Bank.

 

Datele pe care trebuie sa le completati pe OP (ordin de plata) la efectuarea plati sunt:

 

Beneficiar: SC Home Dental S.R.L

CUI: RO13625273

Banca: ING Bank, Cont in lei: RO20 INGB 0000 9999 0995 3527

Sau

Banca: Raiffeisen Bank, Cont in lei: RO85 RZBR 0000 0600 0908 5435

Reprezinta: veti trece numarul/numerele de factura pe care doriti sa le achitati

Date suplimentare:

  • Sediu Social: Strada Mihail Kogalniceanu Nr.12, cod postal: 300126, Timisoara
  • Forma juridica: Societate cu Raspundere Limitata (S.R.L.)
  • Nr. Reg. Comertului: J35/1270/2000

 

Daca alegeti varianta transferului bancar, expedierea comenzii se va face dupa incasarea sumei in contul nostru. Comanda dumneavoastra va fi retinuta pentru 3 zile lucratoare in vederea receptionari transferului de la dumneavoastra. Va instintam prin e-mail despre statusul comenzi. Daca transferul dumneavoastra este facut in interiorul aceleiasi banci ING Bank sau Raiffeisen Bank, sumele pe care le transferati ajung la noi instant. Daca faceti un transfer avand cont la alta banca decat cea a Vanzatorului, transferul poate fi receptionat de noi a doua zi (in functie de timpii de transfer interbancar a fiecarei banci in parte). Este binevenit sa ne anuntati printr-un mesaj faptul ca a fost facuta plata, lucru ce ar ajuta la o prioritizare a comenzii dumneavoastra de a fi predata firmei de curierat.

 

9.3 Plata in sistem ramburs:

 

Puteti achita direct curierului pentru comenzile in tara sau agentului nostru in Timisoara la primirea coletului

Va rugam sa tineti cont de urmatorul aspect legislativ:

  • conform legislatiei in vigoare toate platile se vor efectua in RON. Nu se pot achizitiona cu numerar sau in sistem ramburs, in aceeasi zi, produse care sa depaseasca valoarea de 5.000 RON. Pentru comenzile la care plata se va face prin banca nu exista limita maxima de comanda.

 

Cumparatorilor care au restante de plata la Home Dental mai vechi de 30 de zile calendaristice nu li se pot onora viitoare comenzi decat in conditiile achitarii soldurilor restante, in lipsa altor agremente intre parti.

 

 

10.Scadenta facturii se considera a incepe de la:

 

  • Data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier, curierul justifica livrarea prin confirmarea facuta de Cumparator pe AWB prin semnatura de primire pe suport hartie sau semnatura electronica pe dispozitivele de livrare ale curierului.
  • Data semnari facturii, in cazul ridicarii bunurilor din depozitul Home Dental S.R.L.
  • Data facturarii trecuta in factura, pentru livrarile prin agentii de vanzari propri ai Vanzatorului

 

 

11.Limita de creditare

 

11.1 Puteti achizitiona cu plata la termen conform unor negocieri particularizate. Pentru plata in rate se vor solicita ca si garantie B.O. (bilet la ordin) cate unul pentru fiecare rata in valoarea ratei respective.

 

11.2 Limita de creditare trebuie inteleasa ca o valoare de care puteti achizitiona produse cu plata la termen. Peste acest plafon oferit de Vanzator, valoarea ce depaseste trebuie achitata la livrarea produselor.

 

11.3 Acest plafon se stabileste in urma unei analize conforme cu necesitatile Cumparatorului si impreuna cu Vanzatorul.

 

11.4 Sistemul de facturare va permite achizitionarea de produse cu plata la termen pana in valoarea maxima a limitei de creditare negociata.

 

11.5 Sistemul de facturare va putea bloca facturarea in cazul depasirii termenului de plata (scadenta) stabilita anterior intre parti si trecuta in factura fiscala in sectiunea "Termen de plata"

 

11.6 La apropierea de data scadenta veti primi un mesaj de informare prin e-mail sau alte mijloace de comunicare (telefon, sms, whatsapp). Plata facturilor ajunse la termenul scadent, se poate face prin transfer bancar in conturile Vanzatorului. Conturile bancare sunt afisate pe fiecare factura ce insotesc produsele comandate.

 

 

12.Garantia produselor

 

12.1 Produsele cumparate prin intermediul sodent.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.

 

12.2 Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

 

12.3 Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de la data emiterii facturii de vanzare, conform certificatului de garantie. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie, dar au termen de valabilitate inscriptionat pe ambalaj sau produs direct de catre producator.

 

12.4 Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.

 

12.5 Cumparatorul poate returna produsul/produsele, pentru mai multe informatii privind returnarea produselor in cazul invocarii neconformitatii produselor, consultati punctul 13 “Returnarea Produselor”. In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

 

12.6 Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia data de fiecare marca in parte. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului (acolo unde este cazul).

 

12.7 Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului.

 

12.8 Invocarea garantiei se face in maxim 48 de ore lucratoare de la livrarea produsului, (primirea produsului/produselor de catre Cumparator) in cazul depistarii unor probleme de functionare, Cumparatorul poate solicita returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, Cumparatorului i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau - daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi strict suma platita pentru acel produs. Costurile de retur si de transport fiind suportate de Vanzator. Ulterior celor 48 de ore de la receptia produsului/produselor in perioada de garantie, Cumparatorul va anunta eventuala nefunctionalitate a produsului aparuta ulterior in perioada de garantie si se va proceda la primirea in service, conform celor stipulate in celelalte puncte din prezentul contract.

 

 

Conditii de acordare a garantiei – termeni de garantie

 

12.9 Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil vanzatorul in scris sau telefonic sau WhatsApp la adresa e-mail: office@sodent.ro ulterior fiind obligat sa transmita produsul achizitionat impreuna cu toate accesoriile sale si cu certificatul de garantie emis de Producator/ Importator.

 

12.10 Vanzatorul nu este obligat sa acorde garantia in situatia in care constata faptul ca defectiunea semnalata este cauzata de gresita manevrare/utilizare/instalare. De asemenea, vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda garantia in situatia in care produsul prezinta avarii produse de catre Cumparator.

 

12.11 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a returna strict contravaloarea produsului ce face obiectul garantiei si de a nu inlocui produsul, in situatia in care acesta nu se mai regaseste pe stocul acestuia.

 

12.12 Aceasta garantie nu acopera uzura normala si/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat. De asemenea, garantia nu acopera daunele provocate de umezeala sau apa cu exceptia produselor marcate cu mentiuni specifice in acest sens.

 

12.13 Orice modificare adusa produselor, incluzand adaugarea, indepartarea si/ sau inlocuirea de parti componente in perioada de garantie va duce la pierderea garantiei, exceptie fac numai acele adaugari pentru care aparatul a fost conceput special ca fiind un intermediar intre una, doua piese. Exemplu un micromotor, o piesa de mana etc.

 

12.14 Lucrarile de servisare sau reparatii efectuate pentru produs, vor duce de asemenea la pierderea garantiei, daca acestea se fac de catre Cumparator sau imputernicitii acestuia, in perioada de garantie.

 

12.15 Home Dental S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru daune legale accidentale directe sau indirecte rezultate din defectarea sau functionarea eronata a produselor ori a manipulari necorespunzatoare in timpul lucrului. Orice pretentie de despagubire adresata catre Home Dental S.R.L. nu poate depasi valoarea pretului de achizitie al produsului in cauza.

 

12.16 In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport/ manevrare corespunzatoare.

 

12.17 Daca in momentul receptiei (primirii produsului de la curier, agent de vanzari) veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului unde se impune, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de e-mail: office@sodent.ro sau la numarul de 0723-334202 Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

12.18 Este recomandabil sa trimiteti sau sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie, costul de reparatie in acest caz va fi solicitat Cumparatorului.

 

12.19 In perioada de garantie, timpul in care produsul este in service, va prelungi perioada de garantie a produsului respectiv cu timpul cat produsul a fost in service de la momentul receptionarii lui pana la momentul returului si receptionarii de catre Cumparator.

 

 

Post Garantia:

 

12.20 Produsele pentru care termenul de garantie a expirat, vor putea fi reparate in continuare de Vanzator-Firmele partenere de service contra cost. Inainte de orice lucrare, Cumparatorul va fi informat despre defectul constatat, pretul piesei/pieselor de schimb si a manoperei de service. Numai dupa acceptul Cumparatorului, acel produs sau produse vor putea intra in reparatie. Cheltuielile de transport tur-retur vor fi suportate de catre Cumparator, dupa expirarea perioadei de garantie.

 

12.21 In cazul servisarii de catre o firma partenera a vanzatorului, numit Importator pentru produsul respectiv, conditiile de service, costuri, timpi de executie vor fi negociati direct cu importatorul produsului respectiv, Vanzatorul va pune la dispozitie datele necesare de contact, dupa expirarea perioadei de garantie.

 

 

13.Returnarea produselor

 

  13.1 Cumparatorul persoana juridica poate solicita returnarea produselor achizitionate din magazinul online sodent.ro in urmatoarele situatii:

 

13.1.1 Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site.

 

13.1.2 Produsele au fost livrate eronat de catre Vanzator.

 

  • In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a solutiona incidentul. Daca produsul nu mai este in stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea contravalorii produselor nelivrate, responsabilitatea Vanzatorului se va rezuma strict la trimiterea pe costul sau a produsului/produselor nelivrate, la returul produsului trimis eronat cu suportarea cheltuielilor de transport sau rambursarea contravalorii produsului/produselor incasate dar nelivrate in termen de 48 de ore ( doua zile lucratoare ) de la anuntul facut de Cumparator prin e-mail, telefonic, WhatsApp.

 

13.1.3 Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare).

 

  • Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii produsului respectiv.

 

13.2 Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un e-mail, mesaj sau telefonic, in care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail: office@sodent.ro

 

13.3 Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite inclusiv ambalajul produsului, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.

 

13.4 Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor inclusiv prin spargere, indoire a componentelor, urme de lovituri sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

 

13.5 Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa punctului de lucru din Home Dental S.R.L. Str. Mihail Kogalniceanu 12 Timisoara, Cod postal 300126 Tel: 0723-334202

 

13.6 Pentru retur folositi formularul de retur ce poate fi descarcat aici: "Formular de retur"

 

13.7 In cazul in care se confirma lipsa de conformitate a produsului, Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs identic sau alegerea altor produse. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de Vanzator.

 

13.8 In alte cazuri, decat cele prezentate anterior, Cumparatorul poate returna produsele cumparate in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produselor confirmata prin semnarea AWB la preluarea coletului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Cumparatorului prin serviciul de curierat prin care a primit initial coletul cu produse. Vanzatorul va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractuluI dar nu inainte de a receptiona marfurile returnate si verificarea integritatii produsului / produselor. Suma inapoiata Cumparatorului include numai pretul produselor cumparate si returnate la pretul din factura care a insotit produsele catre Cumparator:

 

  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata in acelasi cont al cardului utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
  • Pentru comenzile platite cu OP suma va fi returnata in acelasi cont utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
  • Pentru comenzile platite cu numerar la sediul Home Dental, suma va fi returnata tot in numerar pana in limita a 5000 lei. Daca valoarea facturii depaseste 5000 lei, returnarea contravalorii facturii se va face numai prin banca in contul din care a fost receptionata plata initiala a Cumparatorului, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
  • Pentru comenzile platite in sistem ramburs suma va fi returnata in contul pus la dispozitie de catre cumparator, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului, contul pus la dispozitie de Cumparator, trebuie sa fie contul persoanei juridice pentru care a fost emisa factura si trecuta in factura la sectiunea “Beneficiar”.

 

13.9 Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului conform OG 34/2014", prin Telefon/whatsapp sau completand "Formular de retur" sau prin trimiterea unei solicitari prin e-mail la adresa office@sodent.ro asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate.

 

  • Acest drept de returnare se aplica numai produselor comandate si platite prin intermediul site-ului sodent.ro .

 

13.10 Cumparatorul NU poate denunta unilateral (in conditiile O.G.34/2014) contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, produse de igiena intima si produse care vin in contact cu mucoasele (de exemplu: protectii dentare, irigatoare, cani, obiecte pentru dentitie, nebulizatoare, aspiratoare bucale/nazale, etc.); si care au fost desigilate de consumator.

 

13.12 Furnizarea de produse al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara; furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator; furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente.

 

13.13 Contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere.

 

13.14 Contracte incheiate in cadrul unor licitatii.

 

13.15 Conform O.G. 34/2014 dreptul de retur ale consumatorului NU se adreseaza PERSOANELOR JURIDICE si nici pentru cazul cand produsele sunt precomandate, platite si ridicate de la sediul sau punctele de lucru ale Home Dental S.R.L, prin exceptie sunt doar produsele care sunt precomandate, platite si neridicate de la sediul sau punctele de lucru ale Home Dental S.R.L.

 

13.16 Cumparatorul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate direct de catre Cumparator.

 

13.17 Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

 

13.18 NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu sigiliul si etichetele intacte, sa nu fie, folosite, uzate si impreuna cu toate documentele insotitoare (factura, certificate de garantie etc.).

 

 

14.Acord pentru a primi mesaje comerciale electronice in conformitate cu Legea nr.365/2002 privind comertul electronic

 

Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont. Cumparatorul are posibilitatea sa modifice oricand informatiile furnizate si sa filtreze mesajele pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online “Contul meu” si logarea in contul personal.

 

 

15.Drepturile de proprietate intelectuala

 

15.1 Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al site-lui sodent.ro, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile raporturilor intre profesionisti. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de Home Dental SRL, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Politica de prelucrare a datelor”.

 

15.2 Home Dental S.R.L. se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: date ale reprezentantilor partilor, respectiv nume si prenume, adresa de e-mail, date de contact pentru identificarea unei persoane la livrare etc.

 

15.3 Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.

 

15.4 Home Dental S.R.L. se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal. La incetarea prezentului contract, Home Dental S.R.L. se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.

 

15.5 Companiile care au acces la datele dumneavoastra pentru a putea derula actul comercial sunt:

Home Dental S.R.L Romania– Administrator site SODENT.RO

Global Soft Pro S.R.L. Romania – Program facturare si conectare la site SODENT.ro 

Royalty Webdesign S.R.L Romania – Realizator site SODENT.RO

Fan Courier Experss S.R.L. Romania – Serviciul de curierat rapid

PayU SA – Polonia – Procesator de plati on-line pentru plata cu cardul (dupa acceptul PayU care este in curs de derulare)

 

Acestea sunt obligate prin contract sa mentina confidentialitatea datelor si sa le foloseasca exclusiv in scopul pentru care le-au fost furnizate

Mai multe detalii se gasesc in sectiunea “Politica de prelucrare a datelor

 

15.6 Numele magazinului online sodent.ro si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Home Dental S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului/titularului. Numele si siglele persoanelor juridice, precum si denumirile produselor pot fi marci inregistrate ale proprietarilor respectivi sau ale Home Dental S.R.L. Pentru orice sesizare legata de drepturile de proprietate intelectuala puteti trimite email la adresa office@sodent.ro. Comunicarile oricaror informatii sau date sub forma de mesaj, text, imagine, fisier audio si/sau video sau orice alt tip de material, indiferent de modalitatea de publicare sau transmitere a acestora (public sau individual), de catre orice persoana juridica, alta decat Home Dental S.R.L. se realizeaza pe raspunderea exclusiva a persoanei care este sursa acestor materiale, Home Dental S.R.L. nefiind in nici un fel raspunzator de continutul sau modalitatea de publicare a acestor comunicari. Sursele informatiilor despre produse au la baza furnizorii nostri din Romania – importatori pentru produsele respective si diverse prelucrari proprii de grafica a textelor. Fiind termeni tehnici, nu sa intervenit in alt mod ce ar putea schimba sensul intrebuintari produsului/produselor. Orice informatie ajutatoare ce ajuta la acuratetea informatiilor o puteti trimite pe adresa de e-mail: office@sodent.ro sau telefonic, Whatsapp.

 

 

16.Forta majora si litigiile

 

Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Prezentul Contract este supus legii romane si se considera incheiat in Romania. Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediul Vanzatorului. Pentru a sesiza un eventual litigiu, va rugam sa va adresati in scris la adresa office@sodent.ro .

 

Partile pot invoca si pot proba forta majora in conditiile legii, exonerand astfel partile de obligatii - cu exceptia obligatiei de plata pentru bunurile livrate si serviciile prestate pana la aparitia ei - pe intreaga durata a fortei majore.

 

 

17.Fraudari

 

Orice incercare de a accesa datele personale ale unui utilizator al site-ului, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul, este considerata o tentativa de fraudare a site-ului sodent.ro si va face obiectul unei plangeri penale la organele de politie, impotriva persoanelor care se fac vinovate de aceste fapte.

 

 

18.Confidentialitatea

 

SC Home Dental SRL respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor de pe site-ul www.sodent.ro si a dispozitiilor cu privire la datele cu caracter personal descrise in prezentul document.

 

SC Home Dental SRL se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti. Datele se vor utiliza numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai si pentru derularea comenzilor precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, a ofertelor acestuia si a celor descrise la clauza "Dreptul de Prelucrare a Informatiilor cu caracter personal" din prezentul document.

 

SC Home Dental SRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.sodent.ro, adresa sa de email, poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date.

 

 

19.Durata contractului

 

Prezentul contract este incheiat pe o durata determinata, respectiv pe durata necesara livrarii comenzii plasate prin intermediul magazinului on-line sodent.ro si receptionarea platii contravalorii bunurilor furnizate de Vanzator de la Cumparator. Odata livrata comanda, contractul se considera onorat de catre Vanzator, Vanzatorul urmand sa fie responsabil doar pentru obligatiile legale si contractuale incidente ulterior livrarii produsului si pana la expirarea termenului de garantie a produsului achizitionat.

 

 

20.Alte clauze

 

Cumparatorul este de acord si isi asuma in totalitate raspunderea prin acordul cu acesti Termeni si Conditii o data cu bifarea casutei aferente Termenilor si conditiilor din prezentul contract la momentul creeri unui cont sau finalizari unei comenzi.

 

Link-uri pentru informare:

e-mail: office@sodent.ro , Tel/WhatsApp: 0723-334202

HomeDental
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER
INFORMAȚII CLIENȚI
0731665332
SUPORT & COMENZI ONLINE
office@sodent.ro
Facebook Instagram